zaterdag 8 oktober 2011

Revieuw Africa brozing face powder

Hebben jullie ook wel eens dat je een product ziet en denkt die MOET ik hebben.............?

Dat was wat mij overkwam toen ik de bronzer van W7 zag!
De pigmentatie was geweldig en de verpakking I love it!

Ik kreeg hem van mijn zusje voor mijn verjaardag omdat ik hem zo mooi vond.

Er zit een kwastje bij die geweldig zacht is, met wit aan de onderkant en roze zachte haartjes aan de boven kant.
Ik was verrast van de kwaliteit van de kwast. Normaal hebben de sponsjes en kwastjes bij de producten de reputatie dat ze niet zo goed zijn maar dit kwastje heeft het tegendeel bewezen.

De pigmentatie van de poeder is SUPER goed, het kan voor sommige misschien iets te goed zijn kijk dus uit dat je niet te veel aanbrengt je wilt tenslotte niet als een overdetopgebruinediscobol over straat.

Het roze gedeelte van de poeder geeft de frisheid en de kleur op je gezicht een beetje terug.

Er zit 8g in, en dat vindt ik erg veel voor de prijs!

De prijs van het product ligt tussen de 5 en de 5 euro!



Liefs,Fenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten