dinsdag 7 juni 2011

My Everyday Bag

Vandaag een artikel over mijn Tasje met producten die ik zoiezo elke dag gebruik:

Op mijn beautykastje ligt een klein tasje waar ik mijn everyday producten in bewaar, Het is een simpel bruin tasje van Revlon. Ik heb er niet zo heel erg veel producten inzitten omdat ik de inhoud van het tasje nogal eens verwissel nu zit er bijvoorbeeld een zwart oogpotlood in maar misschien is het volgende week wel een bruine.

De producten die ik nu in mijn tasje zitten:
* Blush van Essence Nr. 10 How cute is that?
* Zwart oogpotlood/eyeliner
* Smokey eye set Essencce
* Waterproof mascara van Essence (gebruik ik niet zo vaak meestal pak ik toch mijn Maybelinne mascara)
* Watten schijfjes en watten staafjes
*Oogschaduw kwastje (klein)

Wat hebben jullie allemaal in jullie Everyday Bag zitten?


Liefs, Fenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten