dinsdag 21 juni 2011

Revieuw: Essence Stay with me longlasting lipgloss

Hallo allemaal,

Vandaag eindelijk weer een revieuw,dit keer over de (nieuwe) lipgloss van Essence.
Een paar weken geleden  kocht ik de stay with me liogloss van Essence(02 my favorite milkshake),ik zag hem liggen en dacht mwaahh.. best een leuk glossje.
Maar voor de eerste keer gebruik viel het me zwaar tegen,ik vond de gloss maar een dik en vies gedoetje maar........ ik betrapte mezelf erop dat ik de gloss steeds vaker pakte en begon de lipgloss steeds fijner te vinden. Je raadt het natuurlijk al nu kan ik niet meer zonder!!
De pigmentatie is dan niet echt wat je denkt Wauwwww maar het kan ermee door,het laat wel een vrolijk en lief glansje achter op je lippen.

En dan nu de langverwachte vraag blijft de lonlasting lipgloss lang zitten.....?
Nee,absoluut niet met zo ongeveer een half uurtje heb je het wel gehad dan zou je de gloss echt nog een keertje aan moeten brengen helaas een klein min puntje dus.

oh ja de lipgloss kost trouwens 1.99 (geen geld dus voor zo'n leuk lipglossje)







Liefs,Fenna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten